Alu Color Alu Classic Alu Modern Alu Retro Alu Flex ST Breeze ST Flow ST Prime ST Wire ST Wire & ST Breeze
Toimitus
  • Aina ilmainen toimitus!
  • Mitat on sovitettu oikeasti!
0 €
sis. alv:n ja toimituskulut
Ostoskorisi on vielä tyhjä!
Klikkaa tuotteita valikossa nähdäksesi valikoimamme
Tarjoamme:
  • Korkeaa laatus
  • Korkeaa saatavuutta
  • Lyhyen tuotantoajan
  • Tuotteita, jotka valmistetaan sinun mittojesi mukaan
  • Täysin maksuton toimitus

Kaidekauppa FAQ

FAQ

  • Reklamaatio

    Reklamaatio.

  • Minun tarvitsee tehdä lisätilaus yksityiskohdista kaiteeseemme/haluamme laajentaa kaidettamme, jonka olemme ostaneet teiltä. Miten meidän tulee toimia?

    Kun teet lisätilauksen yksityiskohdista, jotka ovat sisältyneet aikaisemmin toimitettuun kaiteeseen, voit tehdä lisätilauksen verkkosivullamme antamalla kyseisen artikkelinumeron ja haluamasi lukumäärän. Monimutkaisemman lisätilauksen yhteydessä tai jos tunnet itsesi epävarmaksi, voit lähettää kaikki tiedot sähköpostitse osoitteeseen info@kaidekauppa.fi ja otamme sinuun yhteyttä mahdollisimman pian.

  • Lasini liukuvat. Mitä teen?

    On tärkeää, että ennen kuin asennat kaiteesi, (1) puhdistat kaidehelojen kumit ja lasipinnan asetonilla tai punaisella etanolilla. Kun on kulunut hieman aikaa ja olet toiminut yllä olevien ohjeiden mukaan, voit (2) kiristää kaidehelojen ruuvit uudelleen. Jos lasit liukuvat siitä huolimatta (3), tarkista, että kiinnitysruuvit istuvat vakaasti ja kokonaan alustassa. Jos kaikki vaikuttaa olevan kuten pitääkin ja olet tehnyt kaiken yllä mainitun (1–3), mutta lasit liukuvat edelleen, ota yhteyttä meihin tällä lomakkeella!

  • Pakkauksesta puuttuu osia/olen saanut vääriä osia/ohjekirja puuttuu. Mitä teen?

    Ota esiin tilausnumero ja artikkelinumerot niille osille, jotka puuttuvat/ovat virheelliset ja ota yhteyttä meihin tällä lomakkeella!

  • Jotain on vialla, tuote ei sovi. Mitä teen?

    Siirry reklamaatiolomakkeeseemme tästä ja anna kaikki tiedot sekä selitä, mikä ei ole niin kuin pitäisi. Täydennä vielä kuvilla ja otamme yhteyttä pikimmiten.

  • Pakkaus oli ehjä, mutta sisältö on vaurioitunut. Mitä teen?

    Ota kuvia vaurioista, ota esiin artikkelinumero ja ota yhteyttä meihin tällä lomakkeella!

  • Tilaukseni pakkaus on vaurioitunut. Mitä teen?

    Tee merkintä lähetysluetteloon vastaanottaessasi paketin. Ota valokuvia pakkauksesta ennen kuin avaat paketin tarkistaaksesi, onko sisältö vaurioitunut. Jos näin on, ota yhteyttä meihin tällä lomakkeella!

  • En ole saanut kaikkia toimitukseen kuuluvia paketteja

    Ota yhteyttä meihin reklamaatiolomakkeella tästä!

  • Tuotteemme

    Kysymyksiä ja vastauksia, jotka koskevat tuotteemme.

  • Mikä kaide sopii ulkokäyttöön/sisäkäyttöön?

    Tuotteitamme voidaan käyttää sekä sisällä että ulkona. Alu Classic & Alu Modern -kaiteissamme on sama pintakäsittely kuin purjeveneiden mastoissa, joten ne kestävät lähes kaiken. Muut kaiteemme mukautetaan valintaasi siitä, tulevatko ne sisä- vai ulkokäyttöön. Muuten oma makusi ja toiveesi ratkaisevat. Valitse se, joka on mielestäsi tyylikkäin ja sopii parhaiten kotiisi.

  • Onko teillä kaideratkaisuja portaisiin?

    Tällä hetkellä meillä ei ole ratkaisua porraskaiteisiin, mutta toivomme voivamme esitellä sen tulevaisuudessa. Joissakin tapauksissa voimme auttaa sinua, joten ota yhteyttä asiakaspalveluumme saadaksesi lisätietoja. Toisaalta meillä on käsijohteita sekä tolpilla että seinään asennettavina ja niitä voidaan käyttää sekä sisällä että ulkona.

  • Voinko saada yhtä leveät lasit kaikkiin kaiteen osioihin?

    Me mukaudumme sinun mittojesi mukaan, eikä päinvastoin. Koska valmistamme lasit itse, tulet aina saamaan osiot, jotka ovat symmetriset kaiteesi molemmin puolin. Meidän ei tarvitse mukautua varastossa olevien lasien mukaan ja jakaa kaidettasi epätasaisiin osioihin.

  • Onko teillä näyttelytiloja tai liikkeitä, joissa kaiteet voidaan nähdä?

    Kaidekauppa on ensisijaisesti sähköisen kaupankäynnin yritys eikä sillä ole tällä hetkellä fyysisiä liikkeitä tai näyttelytiloja. Toimistossamme Ängelholmissa meillä on kokoelma tuotteitamme, joita olet tervetullut katsomaan.

  • Missä kaiteet valmistetaan?

    Kaiteet valmistetaan tiloissamme täällä Ängelholm. Teemme lasit ja muut profiilit tarkalleen sinun antamiesi mittojen ja toiveiden mukaan. Tuotannon ja asiakaspalvelun välinen läheisyys on suuri etu, jotta juuri sinun tuotteistasi tulisi täydelliset.

  • Ylläpito Käsijohteet

    Myös käsijohteiden, jotka on valmistettu ruostumattomasta teräksestä, maalatusta alumiinista ja puusta, puhdistamiseen voidaan hyvin käyttää haaleaa vettä, mietoa puhdistusainetta ja pehmeää liinaa. Lakkaamattoman puukäsijohteen pinta voidaan hioa kevyesti hienorakeisella hiomapaperilla kuitujen suuntaan ensimmäisen puhdistuksen jälkeen nousseiden puukuitujen poistamiseksi. Jos käsijohde on ulkona, se tulee kyllästää esimerkiksi puuöljyllä. Toista käsittely säännöllisesti riippuen siitä, kuinka paljon se on alttiina rasituksille. Se, kuinka usein tämä tarvitsee tehdä, riippuu muun muassa sääolosuhteista ja ilmansuunnasta, mutta myös käsijohteen sijainnista ja kulutuksen tasosta. Lakattuun puukäsijohteeseen ei tule käyttää hankaavia puhdistusaineita. Kun tilaat kaiteen meiltä, saat tietoja siitä, kuinka hoidat sitä juuri sinun tilauksesi sisältämien osien perusteella.

  • Onko kuistisi, terassisi tai parvekkeesi turvallinen?

    Jos sinulla on kuisti, terassi tai parveke, jossa on kaide, on olemassa useita normeja ja sääntöjä, jotka on asetettu rakentamismääräyskokoelmaan kaiteiden rakenteiden turvallisuuden osalta. Jos putoamiskorkeus on yli 3 m, tulee kaiteen korkeus olla 1,1 m ja sen tulee täyttää useita sääntöjä. Kaiteet tiloissa, joissa lapset saattavat oleskella, tulee suunnitella niin, etteivät lapset voi loukkaantua kiipeilemisen tai ryömimisen seurauksena:

    • Kaiteet parvekkeilla, portaissa ja portaikoissa tulee muotoilla 0,8 metriin kaiteen korkeudesta niin, ettei niissä voi kiipeillä.
    • Pystysuorat aukot saavat olla korkeintaan 100 mm leveät.
    • Tyhjä tila parvekkeen kaiteen alareunan ja parvekkeen lattian välillä tulee olla korkeintaan 50 mm.
    • Parvekkeen etuosan yläpuolella olevat vaakasuorat aukot tulee suunnitella siten, että lapsen pää ei voi jäädä niihin jumiin.

    110–230 mm kokoisia aukkoja tulee välttää. 

  • Minkä värinen kaiteeni voi olla?

    Voit suunnitella alumiinikaiteesi haluamassasi värissä, kun tilaat Alu Color -tuotteemme. RAL-järjestelmän laajasta värispektristä voit valita värin yhteen tai useampaan kaiteen osaan.

  • Mitä käyttöluokat tarkoittavat?

    Kaidekauppa on kehittänyt Käyttöluokat (A+, A, B ja C), jotka osoittavat sinulle asiakkaana, missä juuri sinun valitsemaasi kaidetta on sopivaa käyttää. Meillä on ollut lähtökohtana voimassa olevat rakennussäännöt ja omat tuotetestimme, joissa olemme määrittäneet luokat, mikä tekee suositusten noudattamisesta helppoa ja turvallista. Kun olet täyttänyt mitat tilaustyökalussamme, näet 3D-kuvan alla kuvakkeen, joka osoittaa mihin luokkaan kaide kuuluu. Se päivittyy, kun valitset mallin ja yksityiskohdat, koska luokkaan vaikuttavat kaiteen korkeus ja osion leveys. Riippumatta siitä, haluatko saada tarjouksen vai tilaatko heti, näet luokan myös tarjous- tai tilaussähköpostiviestissä, jonka saat meiltä. Lue kaikkien käyttöluokkien määritykset, ja jos sinulla on kysyttävää, ota meihin yhteyttä.

  • Onko olemassa sääntöjä siitä, kuinka korkea kaiteeni tulee olla?

    Kyllä, Rakentamismääräyskokoelman mukaisia sääntöjä, jotka koskevat kaiteen korkeutta, tulee ehdottomasti noudattaa. Jos putoamiskorkeus on enemmän kuin kolme metriä, kaiteen tulee olla vähintään 1100 mm korkea. Täysin oikein kuvattuna tämä sääntö on voimassa, kun korkeus lattian ja lattian välillä, kahden kerroksen välillä, on 3 metriä tai enemmän. 

  • Voinko saada eri korkeuden kaiteen eri puolille?

    Yleensä eri korkeudet kaiteen eri puolilla ovat järjestelmämme ulkopuolella. Autamme sinua siinä määrin kuin pystymme, mutta tämä vaatii jonkin verran ylimääräistä työtä ja se saattaa aiheuttaa lisäkustannuksia. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme ja he auttavat sinua eteenpäin asiassa.

  • Haluan puisen käsijohteen portaisiini, kuinka pidän sen siistinä?

    Myös käsijohteisiin voidaan käyttää haaleaa vettä, mietoa puhdistusainetta ja pehmeää riepua. Voit hioa puuta kevyesti hienolla hiomapaperilla kuitujen suuntaisesti saadaksesi pois ne puun kuidut, jotka ovat nousseet pystyyn ensimmäisen puhdistuksen jälkeen. Jos käsijohde on ulkona, se tulee kyllästää esimerkiksi puuöljyllä. Toista käsittely säännöllisesti riippuen siitä, kuinka alttiissa paikassa käsijohde sijaitsee. Se, kuinka usein se tarvitsee tehdä, riippuu muun muassa säästä ja ilmansuunnasta, mutta myös sijoituksesta sekä kulutuksen asteesta. Kun tilaat kaiteen meiltä, saat tietoja sen huoltamisesta juuri sinun tilaukseesi kuuluvien osiin perustuen.

  • Voiko ruostumattomasta teräksestä valmistettu kaide ruostua?

    Kyllä, nimestään huolimatta ruostumattomasta teräksestä valmistettu kaide voi itse asiassa ruostua, jos sitä ei huolleta! Tämä koskee lähinnä ulkona olevia kaiteita. Suosittelemme puhdistamaan kaiteen 1–3 kertaa vuodessa tai useammin, jos asut lähellä merta. Aivan kuten alumiinikaiteenkin ollessa kyseessä, suosittelemme puhdistamaan pinnat pehmeällä rievulla, haalealla vedellä ja miedolla puhdistusaineella.

    Älä käytä hankaavia tuotteita, kuten esimerkiksi teräsvillaa tai metalliharjoja, sillä ne saattavat naarmuttaa kaidetta, mikä heikentää materiaalin ruosteenkestoa. Jos ruostumattomasta teräksestä valmistetut osat ovat joutuneet kosketuksiin ei-ruostumattomasta teräksestä olevien terästuotteiden metallihiukkasten kanssa, tulee nämä hiukkaset poistaa mahdollisimman pian, sillä ne ruostuvat ja saatavat tartuttaa ruostumattoman teräksen. Voit lukea lisää tästä!

  • Olen ostanut kaiteen, jossa on alumiiniosia, kuinka huollan sitä?

    Alumiini on periaatteessa huoltovapaata. Suosittelemme puhdistamaan pinnat pehmeällä rievulla, haalealla vedellä ja miedolla puhdistusaineella. Jos kaiteessa on öljyä, vahaa tai vastaavaa, voit käyttää hieman asetonia. Älä koskaan puhdista hapoilla tai emäksisillä aineilla, äläkä käytä tuotteita, joissa on hioma-aineita tai hiova pinta, sillä se saattaa aiheuttaa naarmuja alumiiniin.

  • Mikä materiaali vaatii vähiten huoltoa?

    Lasikaide vaatii vähemmän huoltoa kuin esimerkiksi puukaide. Puu täytyy öljytä, lakata tai maalata säännöllisin väliajoin, jotta se pysyisi ehjänä ja siistinä. Lasikaide sitä vastoin vaatii ainoastaan puhdistamisen säännöllisin väliajoin ollakseen uuden näköinen vuosi toisensa jälkeen. Jos etsit kaidetta, joka on käytännöllisesti katsoen huoltovapaa, sinun tulee valita tolpaton lasikaiteemme. Kun ostat lasikaiteen Kaidekaupasta, voit valita lisäksi tuotteita, jotka estävät likaa tarttumasta pintoihin. Se helpottaa tietenkin huoltoa entisestään.

  • Vinkkejä ja neuvoja

    Yleisiä vinkkejä ja neuvoja tilauksen yhteydessä, tilauksen jälkeen ja tuotteistamme yleensä.

  • Tarkistuslista tilauksen jälkeen
    1. Kun vastaanotat lasikaiteen, on tärkeää, että tarkistat lähetyksen huolellisesti varmistaaksesi, ettei siihen ole syntynyt vaurioita kuljetuksen aikana.
    2. Jos joku paketeista vastoin oletusta on vaurioitunut, tulee tämä merkitä kuljetusyritykselle lähetettävään rahtikirjaan sekä ilmoittaa meille Kaidekauppaan mahdollisimman pian.
    3. Tarkista koko toimitus. Mukana tulee ohjekirja, josta löydät luettelon toimituksen sisällöstä. Tarkista, että olet vastaanottanut kaikki osat ja yksityiskohdat. Jos jotakin puuttuu, niin ota yhteyttä meihin mahdollisimman pian.
    4. Lue käyttöohje huolellisesti ennen kuin aloitat asennuksen. Huomaa, että kuvan mitat ovat cc-mittoja, toisin sanoen mitta keskeltä tolppaa seuraavan tolpan keskelle.
    5. Sinulla on myös pääsy useisiin asennusvideoihin, jotka ovat saatavilla henkilökohtaisella tilaussivullasi. Pääset henkilökohtaiselle tilaussivullesi käyttämällä tilausvahvistuksessasi olevaa linkkiä.
  • Tarkistuslista parhaista hinnoista
    1. Mihin kaiteesi asennetaan? Asennetaanko se terassille, parvekkeelle, kuistille? Ulos vai sisälle? Se, mihin kaiteesi asennetaan, on ratkaisevaa kaiteen korkeuden ja suositellun kaidemallin osalta. Tarkista sen vuoksi voimassa olevat määräykset.
    2. Minkä tyyppisen kaiteen haluat? Voit valita kaiteen, jossa on tolpat alumiinista tai ruostumattomasta teräksestä tai lasikaiteen kokonaan ilman tolppia.
    3. Minkä tyyppisen kiinnityksen haluat? Tarkista, että sinulla on tarpeeksi kiinnityspisteitä niissä kohdissa, mihin tolpat asennetaan.
    4. Onko tolpan jalalle tarpeeksi tilaa? Voit tarkistaa tämän katsomalla mittamallejamme kunkin kaiteen tuotesivulla.
    5. Tuleeko lasikaiteella olla useita sivuja?
    6. Jos kaiteella on useita sivuja, kuinka monta astetta kulma on?
    7. Onko sinulla sisäkulma vai ulkokulma?
    8. Suorita mittaus ulkoreunasta ulkoreunaan alustassa, johon lasikaide sijoitetaan. Kaikki mitat annetaan millimetreinä.
  • 5 nopeaa vinkkiä lasikaiteiden huoltoon
    • Lasilevyt puhdistetaan tarvittaessa tavallisella lasinpuhdistusaineella.
    • Riippumatta tolppien ja ylityspalkin materiaalista, voit hyvin pyyhkiä ne silloin tällöin pehmeällä rievulla, haalealla vedellä ja miedolla puhdistusaineella.
    • Älä käytä mihinkään osaan tuotteita, joissa on hankaavia aineita.
    • Ruostumattomasta teräksestä valmistettuja osia tarvitsee, nimestään huolimatta, huoltaa, jotta ne eivät ruostuisi. Puhdista 1–3 kertaa vuodessa, tai useammin, jos asut lähellä merta.
    • Jos sinulla on ylityspalkki tai tolpat puusta, sinun tulee kyllästää ne puuöljyllä tai vastaavalla, jos kaide on ulkona. Toista säännöllisesti riippuen siitä, kuinka altis kaide on säälle ja tuulelle.

      Voit lukea lisää tästä!

  • Tietoja Kaidekaupasta

    Tietoja Kaidekaupasta.

  • Asennus

    Kysymyksiä ja vastauksia, jotka koskevat tuotteidemme asennusta.

  • Kuinka kiinnitän kaiteeni?

    Tilauksesi mukana tulee ruuvit puuhun tai betoniin kiinnittämistä varten riippuen tuotteesta ja siitä, mitä alustaa olet napsauttanut tilauksen yhteydessä. Muihin materiaaleihin kiinnittämiseen liittyen suosittelemme sinua ottamaan yhteyttä rautakauppaan saadaksesi apua sopivien ruuvien ja tarvikkeiden kanssa.

  • Mistä löydän asennusvideoni?

    Löydät asennusvideot tilaussivultasi, johon pääset klikkaamalla linkkiä tilausvahvistuksessa, jonka saat sähköpostitse. Klikkaamalla kaidettasi pääset eteenpäin eri detaljeihin ja jokaisen detaljin alla on video, jossa näytetään, kuinka teet minkin momentin.

  • Kuinka asennan kaiteeni?

    Tilauksesi mukana tulle asennusvinkkejä ohjekirjassa, joka on erityisesti sovitettu ostamallesi tuotteelle. Lisäksi saat mahdollisuuden katsoa videoita, joissa näytetään asennuksen eri momentit. Kirjasta löydät myös mittamallin ja piirustuksen siitä, mihin tolppasi tulee sijoittaa toisiinsa nähden, tilauksesi yhteydessä antamiesi mittojen mukaan. Kirja toimii myös lähetysluettelona, jossa on lueteltu kaikki tilauksesi osat.

    Asennusvideo voi näyttää tältä:

  • Mitä työkaluja tarvitsen?

    Vesivaaka tarvitaan ja ruuviporakone on olemassa. Myös kumivasaralle voi olla käyttöä. Toimitamme lähetyksen mukana kaikki tarvikkeet, kuten ruuvit, terät ja poranterät, joten sitä sinun ei tarvitse ajatella.

  • Onko kaiteet vaikeita asentaa?

    Jos osaat käyttää ruuviporakonetta (suosittelemme käyttämään ruuviporakonetta, vaikka käsin ruuvaaminenkin on mahdollista) ja vesivaakaa, niin sen ei pitäisi olla vaikeaa. Jos sinulla on kysyttävää, voit ottaa meihin yhteyttä apua saadaksesi.

  • Ostaminen ja toimitus

    Kysymyksiä ja vastauksia, jotka koskevat ostoa ja toimitusta.

  • En ole saanut laskuani

    Lähetämme laskun ostostasi toimituksen jälkeen. Jos et ole vieläkään saanut sitä, vilkaise sähköpostitilisi roskapostikansioon.

  • Haluan noutaa tilaukseni kuljetusyrityksen varastosta

    Tuotteet ovat kuljetusyrityksen vakuuttamia toimituksen ajaksi, kunnes ne on luovutettu asiakkaalle. Kun tuotteet on noudettu kuljetusyritykseltä, katsotaan ne luovutetuiksi ja kuljetusvakuutus Kaidekaupan kautta lakkaa olemasta voimassa. Vakuutuksemme ei kata vaurioita, jotka todetaan tai jotka syntyvät sen jälkeen. Sen vuoksi tuotteet tulee tarkistaa paikan päällä ja mahdolliset huomautukset täytyy tehdä kuljetusyritykselle ennen kuin tuotteet lähtevät varastosta. Ainoastaan täydelliset tuotteet saa noutaa. Vauriot, jotka syntyvät matkalla varastosta noutamisen jälkeen, eivät kuulu takuumme piiriin eikä niitä korvata.

  • Milloin saan tilaukseni?

    Heti, kun tilauksesi on kirjattu toimitusta varten, saat sähköpostiviestin, jossa on ajankohtaiset tiedot ja lähetyksen seuranta. Jos sinulla on kysymyksiä kuljetuksesta, ota yhteyttä kyseiseen kuljetusyritykseen.

  • Milloin tilaukseni on valmis?

    Voit seurata tilaustasi henkilökohtaiselta tilaussivultasi ja siellä näet arvioidun toimitusajan meiltä.

  • Voinko tilata nyt ja saada toimituksen myöhemmin?

    Kyllä, voit tehdä tilauksesi nyt ja ilmoittaa meille haluamasi toimitusviikon myöhäisempänä ajankohtana, kun se sopii sinulle.

  • Täytyykö minun olla kotona, kun toimitus saapuu?

    Jonkun täytyy olla paikalla ja ottaa vastaan sekä allekirjoittaa. Ennen allekirjoittamista on tärkeää tarkistaa, ettei materiaalissa ole vaurioita, katso ostoehdot lisätietojen saamiseksi.

  • Mitkä ovat toimituskulut?

    Tilauksen yhteydessä näkemäsi hinta on hinta, jonka maksat kaiteesta, ei lähetyskuluja tai muita piilotettuja maksuja.

  • Milloin tilaukseni lähetetään?

    Tilauksesi lähetetään meiltä heti, kun se on valmistettu. Tilausvahvistuksestasi ja kyseiseltä tuotesivulta löydät tiedot siitä, kuinka monta päivää tuotannolle lasketaan. Heti, kun tilauksesi on valmis saat postitusviestin, jossa on seurantatiedot.

  • Lasikaiteet

    Kysymyksiä ja vastauksia, jotka koskevat lasikaiteet.

  • Miksi lasi nanokäsitellään?

    Nanokäsittelyn ansiosta lasikaiteenne tulevat helpommiksi puhdistaa ja suurin osa liasta voidaan pyyhkiä pois kostealla rievulla. Nanosealer on käsittely, joka on suunniteltu niin, että lika ja kalkki saavat huonomman kosketuspinnan kaiteeseesi. Pinnoitus saa veden valumaan pinnoilta ja viemään likahiukkaset mukanaan. Koska sinun ei tarvitse käyttää voimakkaita puhdistusaineita, vähenee myös kulutus ja uusi kaiteesi näyttää uudelta pidempään. Suoja kiinnittyy suoraan pintaan ja antaa pitkäaikaisen suojan ilman, että käsiteltyyn pintaan tulee näkyvää muutosta. Nanosealer on yksinkertainen käyttää. Pinnan, johon se levitetään, tulee olla puhdas ja kuiva. Aine levitetään koko pinnalle ja sen annetaan kuivua. Kun aine on kuivunut, pinta kiillotetaan ja käsittelyn annetaan kovettua.

  • Mitä laminoitu lasi tarkoittaa?

    Laminoitu lasi merkitsee sitä, että kaksi lasilevyä. joiden välissä on folio, liimataan yhteen. Jos lasi rikkoutuu, lasilevy pysyy silti koossa. Laseissa on hiotut ja kiillotetut reunat, kun ne toimitetaan. Tarjoamme myös karkaistua ja laminoitua lasia ympäristöihin, joissa lasi altistuu toistuville ulkoisille rasituksille.

  • Mitä hyötyä ultrakirkas lasi?

    Ultrakirkas on kaikkein läpinäkyvin, vähärautainen nykyisin saatavilla oleva lasi – mikä tarjoaa erinomaisen kirkkauden ja käytännöllisesti katsoen värittömän ulkonäön.

    Suurimmat Ultrakirkkaan lasin edut ovat:

    • Väritön valonläpäisy
    • Jopa 91 % valonläpäisy 8,76 mm lasissa
    • Välittää todelliset ja puhtaat värit
    • Houkuttelevampi hienovarainen reunaväri

    Ultrakirkkaassa lamellilasissa on samat kestävyysominaisuudet kuin standardilamellilasissamme.

    Ultraklart glas jämfört med klart glas
    Ultrakirkas lasi (ylös) verrattuna kirkkaaseen lasiin (alas)

  • Mikä on turvalasi?

    Lasi, jonka toimitamme lasikaiteillemme, on aina turvallinen 8,76 mm paksu, laminoitu lasi, jossa on hiotut ja kiillotetut reunat. Laminoitu lasi merkitsee sitä, että kaksi lasilevyä on liimattu yhteen ja niiden välissä on muovikalvo. Jos toinen laseista menee rikki, pysyy lasilevy kuitenkin koossa kuin yhtenä osana. Voit valita kirkkaan lasin, opaalilasin (huurrettu) tai harmaasävyisen lasin. Tarjoamme myös karkaistua ja laminoitua lasia ympäristöihin, joissa lasi joutuu alttiiksi toistuville ulkoisille rasituksille.

  • Konfiguraattori

    Kysymyksiä ja vastauksia, jotka koskevat konfiguraattoriamme/suunnittelutyökaluamme.

    Suunnittelutyökalussamme on selkeitä aputekstejä, jos olet epävarma, ja siellä on myös mittamalleja, jotta voisit helposti nähdä mitä tulee huomioida ja kuinka mitat lasketaan. Nämä löydät myös tuotesivuiltamme teknisistä tiedoista.

  • Tarvitsen apua kaiteeni konfiguroimiseen. Kuinka toimin?

    Jos tarvitset apua kaiteesi konfiguroimiseen, olemme tavoitettavissa puhelimitse numerossa 075 325 20 10 ja chatin kautta (arkisin klo 09.00 – 18.00). Muina aikoina voit lähettää kysymyksesi osoitteeseen info@kaidekauppa.fi ja ilmoittaa, jos haluat meidän soittavan sinulle. Älä unohda antaa puhelinnumeroasi.

  • Kuinka konfiguraattori/suunnittelutyökalu toimii?

    Aloita täyttämällä mitat paikasta, johon asennat kaiteen. Tee sitten lisää suunnitteluvalintoja, esimerkiksi minkä lasin haluat tai kuinka haluat kiinnittää kaiteen.

    Jos olet epävarma, katso tämä 2 minuutin video:

     

  • Tilaus

    Kysymyksiä ja vastauksia, jotka koskevat tuotteidemme tilaamista.

  • Mistä löydän tuotteiden tekniset tiedot?

    Tekniset tiedot löydät kultakin tuotesivulta. Siellä on muun muassa mittamallit ja yksityiskohtien mitat, sekä kaikki muu hyödyllinen tieto.

  • Kuinka pitkä toimitusaika teillä on?

    Toimitusajan pituus riippuu tilatusta kaiteesta. Suunnittelutyökalusta löydät arvioidun valmistusajan, ja kun olet tehnyt tilauksesi, löydät tiedot juuri sinun tilauksesi valmistusajasta tilausvahvistuksesta. Lähetämme kaiteesi heti, kun se on valmis. Sitten saat sähköpostiviestin, jossa on tiedot lähetyksen seurannasta. Sen jälkeen toimittaja ottaa yhteyttä sinuun niin, että voitte yhdessä sopia toimituspäivän.

  • Mitä tapahtuu, kun luon tarjouksen?

    Kun luot tarjouksen, lähetämme sinulle sähköpostiviestin, jossa on linkki tarjoukseesi. Tarjous on voimassa 30 päivää siitä, kun olet luonut sen, eikä tarjous ole sitova. Sinulla on myös mahdollisuus muuttaa kaidetta, jos huomaat, että jotkut mitat eivät vastaa todellisuutta.

  • Kuinka peruutan tilauksen?

    Siihen asti, kunnes olemme aloittaneet kaiteesi valmistamisen, peruutus ei ole ongelma. Räätälöidystä pakkauksesta saattaa tulla peruutusmaksu, ja sen valmistaminen aloitetaan yleensä muutama tunti sen jälkeen, kun olet tehnyt tilauksen. Ota yhteyttä meihin saadaksesi lisätietoja.

  • Voinko muuttaa jotakin tilauksessani?

    On tärkeää, että tarkistat mitat ja tekniset tiedot huolellisesti tilausta tehdessäsi. Joissakin tapauksissa voimme tehdä muutoksi, mutta se riippuu siitä, kuinka aikaisin saamme tiedon muutoksista ja mistä muutoksista on kyse. Kehotamme sinua ottamaan yhteyttä meihin niin pian kuin mahdollista, jos haluat tehdä muutoksia.

  • Kuinka teen mittauksen ja kuinka paljon vähennän sivuista?

    Teemme sen sinulle asiakkaana mahdollisimman helpoksi. Sinun tarvitsee antaa ainoastaan ulkosivumitat ja on tärkeää, että mitat ovat reunasta reunaan. Et siis vähennä mitään, sen tekee työkalumme automaattisesti. Jos olet epävarma siitä, kuinka mitat tulevat ja mihin mahdolliset tolpat ja fixpointit sijoitetaan, niin löydät mittamalleja tolppien ja fixpointtien sijoituksesta tuotesivuilta, jonka löydät ylimpänä olevan valikon kautta.

    Jokaiselle kaidetyypille on myös mittamalli, jota voit katsoa nähdäksesi, kuinka ajattelemme kaiteen sijoituksen. Mittamalli löytyy kultakin tuotesivulta teknisten tietojen alta. Jos sinulla on erityisiä toiveita tai tunnet itsesi epävarmaksi, ota yhteyttä asiakaspalveluumme (linkki asiakaspalvelusivulle).

  • Sulje

    Valitse toimitusmaa

    Ostoskorissa olevien tuotteiden hinnat muuttuvat, jos vaihdat maata.

    Toimitus: