Alu Color Alu Classic
  • Aina ilmainen toimitus!
  • Mitat on sovitettu oikeasti!
0 €
sis. alv:n ja toimituskulut
Ostoskorisi on vielä tyhjä!
Klikkaa tuotteita valikossa nähdäksesi valikoimamme
Tarjoamme:
  • Korkeaa laatus
  • Korkeaa saatavuutta
  • Lyhyen tuotantoajan
  • Tuotteita, jotka valmistetaan sinun mittojesi mukaan
  • Täysin maksuton toimitus

Osto- ja toimitusehdot

Allalolevat ehdot pätevät asiakkaan ja Kaidekaupan/Räckesbutiken Sweden AB (Y-tunnus 2515743-4) välillä.

Osto ja hinta

Osto

Kun tilaus tehdään, muodostuu sopimus asiakkaan ja Kaidekaupan välillä. Tilausvahvistus muodostuu ja lähetetään automaattisesti siihen sähköpostiosoitteeseen, joka annettiin tilauksen teon yhteydessä. Kaidekaupan sopimuksiin ei sisälly alle 18-vuotiaat henkilöt. Mikäli tällainen tilaus tehtäisiin, tullaan se mitätöimään välittömästi automaattisesti. Pidätämme oikeuden kieltää tilaus.

Hinta

Kaidekauppa.fi:n kaikki hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden muuttaa hintojamme, jos alv:n osuus muuttuu. Toimitukseen ei lisätä mitään maksuja, joita ei selkeästi esitetä tilauksen yhteydessä. Pidätämme oikeuden muuttaa tilauksen hintoja, mikäli vakavia järjestelmäteknisiä virheitä esiintyy. Mikäli tämä tapahtuisi, on asiakkaalla täysi ja välitön oikeus perua kauppa. Hinta voi myös muuttua ulkoisista syistä johtuen, joihin Kaidekauppa ei voi vaikuttaa, esim. merkittävästi muuttuneista raakamateriaalihinnoista, valuuttamuutoksista tai rahtihinnoista.

Maksu

Lasku

SveaWebPay (jäljempänä Svea) tarjoaa Sinulle mahdollisuuden ostaa ostokset laskua vastaan 14 päivän maksuajalla. Huomioithan seuraavat asiat: Kun valitset vaihtoehdoksi ”maksa laskulla” tarkistamme luottotietosi henkilötunnustasi vastaan. Ostoksien toimitus tapahtuu osoitteeseen, joka löytyy väestörekisteristä. Maksuehto on 30 päivää. Viivästyskorko on 7 % + korkolain mukainen viitekorko. Maksuhuomautuksesta veloitamme 5 euroa. Ostajan tulee olla täyttänyt 18 vuotta.

Valitessaan maksutavaksi laskun, tapahtuu toimitus väestörekisterissä näkyvään osoitteeseen. Mikäli haluaa muuttaa toimitusosoitteen, tulee osto suorittaa korttimaksuna.

Laskun muuttaminen tililuotoksi

Sinulla on mahdollisuus muuttaa lasku tililuotoksi maksamalla laskulla mainittu minimierä. Ensimmäisen laskun takaa löydät tililuoton tarkemmat luottoehdot. Tililuottoasiakkaana voit tehdä ostoksiasi tiliisi Svean sopimusasiakkailta. Voit tehdä lisäostoksia aina, kun Sinulla on luottorajaa jäljellä ja maksaa ostokset osissa luottosopimuksen ehtojen mukaisesti.

Tililuoton voit maksaa milloin tahansa kokonaan pois ilman lisäkuluja. Mikäli haluat hyödyntää tiliäsi sopimusaikana myös muihin ostoksiin ja luottosi maksuaika on jo valittu maksimipituiseksi, tulee Sinun nostaa kuukausittaista lyhennyserää. Vastaavasti, mikäli haluat pidentää maksuaikaasi, voit pienentää kuukausittaista lyhennyserääsi. Luottoosi liittyen voit aina ottaa yhteyttä asiakaspalveluun numeroon 09 4242 3092 tai asiakasinfo@svea.fi.

Osamaksu, 12 kuukauden koroton vaihtoehto, yksityishenkilöille

Osamaksu – 0 % korko 12 kuukauteen asti

SveaWebpay (myöhemmin Svea) tarjoaa Sinulle mahdollisuuden maksaa ostokset osissa. Tämä on mahdollista, kun olet hyväksynyt luotonmyöntökriteerit ja täyttänyt henkilötunnuksesi kassalla. Saat kotiisi osamaksusopimuksen (2 kappaletta) joista Sinun tulee allekirjoittaa toinen ja palauttaa se Svealle. Samalla saat myös osamaksun tarkemmat ehdot, jotka allekirjoituksellasi hyväksyt.

Luottoajan valitset Sinulle parhaiten sopivaksi. Luotto tulee hoitaa sovitun ajan kuluessa. Se edellyttää, että maksat vähintään sovitun summan kuukausittain. Luonnollisesti voit maksaa myös koko luoton pois kerralla ilman kuluja käyttämättömältä luottoajalta.

Luottoosi liittyen voit aina ottaa yhteyttä asiakaspalveluun numeroon 09 4242 3092 tai asiakasinfo@svea.fi

Mikäli maksut jäävät maksamatta, emmekä ole saaneet yhteydenottoa maksun hoitamisesta, siirrämme saatavat perittäviksi kuluttajansuojalain ehtojen mukaisesti. Lisätietoja ehdoista ja palvelusta saat asiakaspalvelustamme. Lue tarkemmat ehdot tästä. Lisätietoja etämyynnistä ja internetissä tapahtuvasta kaupankäynnistä saat kuluttajaviraston sivuilta www.kuluttajavirasto.fi tai tililuottosopimuksestamme, jonka löydät osoitteesta www.sveawebpay.fi. Svea noudattaa myös henkilötietosuojalakia. Myös tästä löytyy lisätietoja kuluttajaviraston sivuilta.

Lue lisää yleisistä ehdoista osoitteessa: http://www.sveawebpay.fi/tiliehdot.

Toimitus

Me toimimme rahtivapaasti Suomen rajojen sisällä.

Tilausvahvistuksessa näkyy se toimitusosoite, johon tavarat tullaan toimittamaan. Mikäli toimitusosoitetta haluaa muuttaa jälkikäteen, tullaan tekemään tarkennettu henkilötunnustarkastus ennen kuin osoitetta voidaan muuttaa. Tämä saattaa vaikuttaa toimitusajan pituuteen.

Standardituotanto

Tilausvahvistuksessa näkyy arvioitu päivämäärä, jolloin tuotteet lähtevät tehtaalta. Tämä päivämäärä on alustava ja saattaa muuttua, mikä siinä tapauksessa ilmoitetaan asiakkaalle.

Pikatuotanto

Tilausvahvistuksessa näkyy päivämäärä, jolloin tuotteet lähtevät tehtaalta. Tämä päivämäärä on kiinteä. Mahdollisessa myöhästymistapauksessa hyvitetään/palautetaan mahdollinen pikatuotannosta peritty maksu. Asiakas ei voi vaatia mitään muita korvauksia kustannuksista, joita viivästyminen on aiheuttanut. Jos pikatuotannon maksu hyvitetään/palautetaan palautuu tilaus käsiteltäväksi standardituotantona.
Kun tuotteet luovutetaan kuljetusyritykselle, asiakkaalle lähetetään sähköpostitse vahvistus, joka sisältää seurantalinkin. Toimituksen yhteydessä kuljetusyritys ottaa yhteyttä asiakkaaseen sopiakseen tarkemman toimitusajan. Kaikki toimitukset tehdään päiväsaikaan. Kaidekauppa ei vastaa kuljetusyrityksestä johtuvista myöhästymisistä.

Kaikki lähetykset toimitetaan perille toimitusosoitteeseen, mikäli tie on ajettavassa kunnossa. Mikäli lähetys tulee toimittaa asuntoon, jätetään tavarat portille.

Reklamaatioon liittyen korvattavien tavaroiden säilytystapa saattaa olla erilainen riippuen mikä kuljetustapa ja kuljetustuote on sopivin kyseiseen toimitukseen.

Tavarat tulee tarkistaa huolellisesti ennen kuittausta lastin purkaamisen yhteydessä. Mikäli pakkauksessa tai tavaroissa on näkyviä vauriota, tulee tämä kirjata rahtikirjaan ennen kuittausta. KKuljetusliike ei jätä tavaroita paikan päälle ilman kuittausta. Vastaanottaja on vastuussa siitä, että paikalla on joku henkilö vastaanottamassa ja kuittaamassa toimituksen.

Mikäli asiakas ei ole paikalla lastin purkaamisen yhteydessä, tullaan tätä veloittamaan mahdollisista aiheutuneista kuluista.

Mikäli toimitus tapahtuu saaristoon, kuljetusliike toimittaa lähetyksen asiakasta lähimpään, mantereella sijaitsevan laituripaikan osoitteeseen, jossa asiakas on vastaanottamassa toimituksen

Yritykselle toimitamme ehdoilla: DAP 020 ”Fritt olossat angiven destinationsplats”

Toimitusaika

Tavaroiden toimitusaika vaihtelee riippuen sesongista, tilauksen sisääntulosta sekä tuotteiden valinnasta. Tämänhetkiset toimitusajat esitetään kullakin tuotesivulla Kaidekauppa.fi:ssa. Mikäli yhdistää eri toimitusajalla olevia tuotteita, koskee silloin pisin ilmoitettu aika, joka esitetään myös kassalla ennen tilausta. Tilausaika vaihtelee normaalisti viikon ja kahdeksan viikon välillä.

Mikäli ilmoitetusta toimitusajasta ei pidetä kiinni eikä asiakas hyväksy uutta toimitusaikaa, o asiakkaalla oikeus purkaa osto.

Kuljetusvahingot

Mikäli kuljetusvahinko todetaan toimituksen yhteydessä, toivomme että tämä ilmoitetaan paikan päällä kuljettajalle tekemällä merkintä rahtikirjaan ja allekirjoittamalla sen. Tämän jälkeen asiakas ottaa meihin yhteyttä puhelimitse (075-3252010) sekä täyttää reklamaatiolomakkeen kohdassa www.kaidekauppa.fi/asiakaspalvelu/reklamaatio.

Mikäli piilossa olleita vaurioita esiintyy, tulee myös nämä ilmoittaa samalla tavalla. Toivomme, että asiakas tekee tästä ilmoituksen seitsemän arkipäivän sisällä tavaran vastaanottamisesta. Tästä syystä on tärkeää tarkistaa ja avata pakkaus heti toimituksen yhteydessä.

Mikäli vaurioita havaitaan, ei asiakas missään olosuhteissa saa käyttää tai asentaa tuotetta ilman välitöntä yhteydenottoa Kaidekauppaan. Kaikki pakkausmateriaali tulee säilyttää, jotta vaurio voidaan tarkistaa. Arvostamme myös vaurion valokuvaamista. Vauriosta riippuen lähetämme joko uuden tavaran tai pidämme huolta, että se korvataan muulla tavoin.

Peruutusoikeus, reklamaatio & takuu

Peruutusoikeus

Kuluttajasuojalain 6 laissa perustuvaan etämyyntiin on kuluttajalla pääsääntöisesti peruuttamisoikeus. Tämä ei kuitenkaan koske mittatilaustuotteita. Tekemällä tilauksen ja hyväksymällä osto- ja toimitusehdot hyväksyy kuluttaja, että peruuttamisoikeus poistuu. Peruutusoikeus ei koske yritysasiakkaita.

Takuu

Me tarjoamme 1 vuoden takuun tuotteillemme koskien valmistusvirheitä. Virhe, jonka takuu kattaa, tullaan joko korjaamaan tai vaihtamaan uuteen tuotteeseen. Mikäli takuuasia ilmoitetaan eikä mitään virhettä todeta, tulee meidän veloittaa asiakasta mahdollisista syntyneistä kuluista. Tämä koskee myös tilannetta, jossa asiakas on itse aiheuttanut vaurion käsittelyn tai virheellisen asennuksen seurauksena. Asiakkaan lasku toimii takuutodistuksena.

Viirut, naarmut ja muut pienemmät viat arvioidaan normaalilla tarkasteluetäisyydellä.

Lasiin liittyen noudatamme Lasialayhdistyksen ehtoja reklamaatioiden yhteydessä. Lasi sisältää jännitteitä, jotka voivat aiheuttaa murtumia varomattoman käsittelyn ja nopeiden lämpotilamuutosten yhteydessä. Mikään takuu ei koske näitä. Laminoidussa lasissa saattaa harvoissa tapauksissa esiintyä värivirheitä muovikalvossa. Tämä on tuotteelle ominaista, eikä takuu päde tässä tapauksessa.

Puutuotteissa ja muissa elävissä materiaaleissa takuu ei koske halkeamia, oksakohtia, pihkaa tai värieroja.

Reklamaatio

Mikäli asiakas osoittaa tuotteen olevan virheellinen tulee Kaidekaupan, mikäli asiakas niin toivoo, korjata tuote tai vaihtaa se uuteen. Mikäli tuote vaihdetaan uuteen, tulee asiakkaan pitää huolta, että virheellinen tavara palautetaan Kaidekauppaan. Kaidekauppa korvaa hyväksytysti reklamoidun tuotteen mahdolliset palautumisesta aiheutuneet kulut.

Reklamaatiota ei voi tehdä virheelliseen tilauspohjaan vedoten, kuten esim. väärin annettuihin mittoihin tai asennuksen johdosta syntyneisiin vaurioihin. Mikäli asennuksen yhteydessä ilmenee väärin annettuja mittoja, suosittelemme ottamaan yhteyttä Kaidekauppaan saadakseen ehdotus asian korjaamiseksi.

Ostajan tulee reklamoida piilossa olleet viat ja vauriot ennen käyttöönottoa ja asennusta, mikäli virhe ei ollut sellainen, että se voitiin havaita vasta käytön tai asennuksen yhteydessä. Toivomme, että asiakas lähettää reklamaationsa seitsemän arkipäivän sisällä siitä, kun tavarat toimitettiin. Suosittelemme ottamaan kuvamateriaalia kaikkien virheiden ja vikojen yhteydessä. Sen jälkeen tulee reklamaatiosta ilmoittaa meille puhelimitse numeroon 075 – 325 20 10 sekä täyttää reklamaatiolomakkeemme osoitteessa www.kaidekauppa.fi/asiakaspalvelu/reklamaatio

Reklamaatio takuuvirheitä varten, katso kohta “Takuu”.

Mikäli jokin toimitetuista tuotteista on virheellinen, poikkeaa lähetysluettelosta määrien tai mittojen suhteen, tulee asiakkaan ottaa pikaisesti yhteyttä Kaidekauppaan. Virheellisiä tuotteita ei saa asentaa tai sopeuttaa ilman Kaidekaupan hyväksyntää. Hyväksyminen jätetään aina kirjallisessa muodossa. Mikäli virheellisiä tuotteita asennetaan tai sopeutetaan asiakkaan toimesta, pidetään näitä tuotteita ja toimitusta hyväksyttyinä.

Riita

Mahdollisessa riitatilanteessa tulemme noudattamaan Kuluttajariitalautakunnan suosituksia.

Toleranssi

Mitat, jotka asiakas ilmoitttaa tilauksen yhteydessä, ilmoitetaan useimmiten millimetreissä. Yritämme olla mahdollisimman tarkkoja valmistumisprosessin yhteydessä säilyttääksemme nämä mitat. Varaamme itsellemme +/- 3 mm:n toleranssiasteen korkeus- ja pituusmitoissa kaikille tuotteille. Tämän mitan puitteissa ei tuotetta voi reklamoida.

Salassapitovelvollisuus, turvallisuus & evästeet

Salassapitovelvollisuus

Suomen henkilötietolain mukaan (22.4.1999/523) ei minkäälaista henkilötietojen rekisteröintiä saa tapahtua ilman henkilön suostumusta. Kun tilaus tehdään, hyväksyy asiakas, että Kaidekauppa säilyttää tarvittavat henkilötiedot, joita tarvitaan tilauksen toimittamiseen. Tiedot saatetaan luovuttaa kolmannelle osapuolelle, kuten maksuntoimittajalle tai kuljetusliikkeelle, käsiteltäessä tilauksen hallintoa, toimitusta tai maksua.

Asiakas voi vaatia rekisteriotetta tarkistaakseen, mitä häntä koskevia tietoja löytyy tallennettuna ja/tai oikaisuja. Asiakas voi jopa vaatia saada tietojaan poistetuiksi.

Kaidekauppa ei luovuta muita henkilötietoja, kuin mitä yläpuolella on ilmoitettu, ilman asiakkaan hyväksyntää tai allekirjoituksella lähetettyä vaatimusta.

Tilauksen käsittelyn yhteydessä lähetetään sähköposti tilaukseen liittyen. Kaidekauppa saattaa tulla lähettämään asiakassuhteeseen liittyen myös muuta informaatiota, uutiskirjeitä tai tarjouksia. Kolmannelta osapuolelta, joka ei liity Kaidekaupan toimintaan, ei esiinny minkäänlaisia muita lähetyksiä tai informaatiota. Kaikkiin uutislähetteisiin, informatioon ja tarjouksiin on olemassa linkki sähköpostiviestin pois rekisteröimistä varten. Poisrekisteröinti tapahtuu ilman sisäänkirjautumista tai muita vastaavia vaatimuksia.

Evästeet

Eväste on pieni tiedosto, jonka internetselain varastoi tietokoneellesi. Evästeitä käytetään tilauksen tekemisen mahdollistamiseen kotisivuillamme sekä sivujemme vierailutilastojen analysointiin.

Evästeiden varastointi on mahdollista sulkea internetselaimen asetusten kautta. Evästeiden sulkeminen tulee toki tarkoittamaan, että mitään tilausta ei ole mahdollista tehdä kaidekauppa.fi -sivuilla.

Oikopolkusi

Oikopolut!

Tilaussivu

    Tarjous

      Unohda minut!